Nenko B.V. Snoezelen, Rompa Dealer & More | Nenko 8.7 10 8.7 130 beoordelingen
  • Exclusief aanbod
  • Snelle levering
  • Eenvoudig bestellen
  • Veilig betalen

Klantenservice

Service & Contact

  • Contactgegevens
  • Nenko BV Nederland
    Valeton 13 (bedrijventerrein De Wildeman - Hof 2) 
    5301 LW Zaltbommel (NL)
    Tel: 0418 - 82 00 82 - bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur
    Fax: 0418 - 82 00 80
    E-mail: mail@nenko.nl
    Inschrijving Kamer van Koophandel in Tiel onder nummer: 11019171
    BTW-nummer: NL804631736B01

    Nenko BVBA België
    Oude Geelsebaan 96/4
    2431 Veerle-Laakdal (BE)
    Tel:  013 48 01 55 - bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur
    Fax: 013 48 01 57
    E-mail: mail@nenko.be
    Inschrijving Rechtbank van Koophandel in Turnhout onder nummer: H/78782
    BTW nummer: BE457359948
  • Openingstijden
  • Werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur
  • Showroombezoek
  • Uiteraard verwelkomen wij u graag in onze prachtige showroom in Nederland. Wij hebben voor elk budget de leukste mogelijkheden. Kom vrijblijvend langs voor de totale belevenis.
    Via mail@nenko.nl kunt u een afspraak aanvragen.
     
  • Navigeren website
  • Er zijn vier mogelijkheden om een product op te zoeken op deze website:

    1. Via de Zoekfunctie rechts bovenaan de Homepage; typ hier een artikelnummer, omschrijving of trefwoord en klik op het zoeksymbooll. (let op : de tekst moet minstens uit 3 tekens bestaan)

    2. Via Productcategorieën; klik op Webshop op de homepage en kies de gewenste categorie.
    In de subcategorie kunt u nog gerichter selecteren door een Doelgroep of Zintuig aan te vinken.

    3. Via de Doelgroep; de website is onderverdeeld in vier doelgroepen; Gehandicapten, Kinderen, Ouderen en Revalidatie & Therapie. Klik op de Doelgroep waarin u werkzaam bent en kies de gewenste productcategorie. U ziet alleen de producten die voor uw doelgroep geschikt kunnen zijn. In de linkerkolom ziet u binnen welke groep u aan het zoeken bent.

    4. Via Zintuigen; klik op één van de zintuigen op de Homepage en kies de gewenste productcategorie. U ziet alleen de producten die gerelateerd zijn aan het gekozen zintuig.
    In de linkerkolom ziet u binnen welke groep u aan het zoeken bent.
  • Bekledingsoorten
  • Alle bekledingsoorten voldoen aan de relevante veiligheidsnormen op het gebied van brandveiligheid en zijn te reinigen met een sopje en een vochtige doek.

    Bisonyl
    Het gifvrije en urinebestendige bisonyl heeft een zachtglanzende laag en is verkrijgbaar in een reeks van kleuren. Deze bekleding kan op bijna alle Soft Play producten en meubilair gebruikt worden. Ons bisonyl is ftalaatvrij, ftalaat wordt gebruikt als weekmaker in PVC, dit kan echter schadelijk zijn bij het opeten of erop kauwen.
    Klik hier voor de kleurenstalen

    Nylon
    Nylon is een lichte bekledingsoort dat zacht en warm aanvoelt en vooral geschikt is voor zitzakken.
    Klik hier voor de kleurenstalen nylon

    Kleurig en Zijdezacht
    Een zachte, fluweelachtig aanvoelende bekleding die op geselecteerde producten verkrijgbaar is. Het is latexvrij en bacteriewerend.
    Klik hier voor de kleurenstalen K&Z
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaalt u veilig op internet. U betaalt met de gegevens die op uw creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van uw creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van uw kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd.U hoeft uw creditcard niet bij de hand te houden om te betalen. Uw bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in uw PayPal-rekening dus het is niet nodig eindeloos uw gegevens in te voeren. Met PayPal heeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord nodig en kunt u binnen een paar klikken veilig online betalen. PayPal is gratis voor u als koper.
Een overboeking houdt in dat u het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving overmaakt. U ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. U dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt uw bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
U kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO ’s-Hertogenbosch
Rekeningnummer : 539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : 230-05-24640-84

Wilt u ervoor zorgen dat bij uw betaling altijd uw orderbevestigingsnummer vermeld is!
Er wordt een factuur na verzending van uw bestelling naar het factuuradres gestuurd. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen een aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren.
Geen informatie beschikbaar
VOOR BELGISCHE KLANTEN : Bancontact/Mister Cash bepaalt hoe het geld van de rekening van een betaler wordt verplaatst naar de rekening van een ontvanger. Voor een kaarthouder gebeurt de praktische uitvoering hiervan via de bank die zijn kaart heeft uitgegeven (de issuer), voor een handelaar via de leverancier van zijn betaalterminal of online betaaloplossing (de acquirer). Dit gebeurt in 3 stappen: 1. Controle Wanneer een klant zijn pincode invoert gebeurt de verificatie. Er wordt gecontroleerd of er voldoende geld op de rekening van de kaarthouder staat om de betaling te doen. Bij een positief antwoord wordt de autorisatie voor de betaling gegeven. Bij een negatief antwoord stopt de transactie hier. 2. Berekening Hier gebeurt de uitwisseling van financiële informatie tussen issuer en acquirer. We berekenen welk saldo precies betaald moet worden. 3. Verwerking Tenslotte wordt de effectieve betaling uitgevoerd. Issuers worden gedebiteerd, acquirers gecrediteerd en het juiste bedrag komt bij de juiste persoon terecht.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wilt u er zeker van zijn dat de door u bestelde producten ook daadwerkelijk in 2017 gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat u geen budgettechnische problemen ondervindt en dat uw budget van 2017 gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay – Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.

Help Nenko en win leuke prijzen

Vul de onderstaande enquête in en ontvang leuke prijzen, alvast bedankt!

Ga naar de enquête!

Sluiten