Bekijk het gehele assortiment

Nenko account

Ik heb nog nooit wat besteld op de Nenko website
  1. Registreer je dan nu op onze site >>> Indien je al wel eerder, op een andere manier, wat besteld hebt bij Nenko, beschik je reeds over een Nenko debiteurnummer*. Dit nummer is rechts bovenaan te vinden op orders/ pakbonnen/ facturen. Vul dit debiteurnummer* in bij registratie;

    Wij koppelen dan je (oude) account aan je nieuwe webshop account en alle ordergegevens van beide klantnummers zijn dan online zichtbaar. Eventuele retour- en reparatie meldingen kunnen vanaf dan ook via de website gemeld worden. Zodra de accounts gekoppeld zijn, ontvang je van ons bericht en is alle historie zichtbaar in "Mijn Account". 
Ik heb als "gast" besteld op de Nenko website en wil alsnog een account aanmaken
- Klik bij Inloggen op (Nieuw) wachtwoord aanvragen 
- Voer het e-mailadres van je account in 
- Klik op de button Wachtwoord aanvragen
- Er wordt meteen een (tijdelijk) wachtwoord verstuurd naar je e-mailadres
- Log in met dit tijdelijke wachtwoord 
- Ga naar het tabblad Mijn profiel in "Mijn Account"
- Vanaf nu zijn alle bestellingen zichtbaar in 'Mijn Account" en is het mogelijk om retour- en reparatiemeldingen te doen

Pas eventueel je wachtwoord aan:
- Vul nogmaals het nieuwe wachtwoord in ter controle
- Klik op de button wijzigen onderaan 
- Vanaf nu zijn alle bestellingen zichtbaar in het account

Let op ; als je bij het kopiëren van het wachtwoord een spatie meeselecteert, werkt het wachtwoord niet! 
Ik heb al een Nenko debiteurnummer maar nog nooit eerder besteld op de Nenko website
  1. Registreer je op de site 
     
  2. Vul je Nenko debiteurnummer in wat rechts bovenaan op onze orders/ pakbonnen/ facturen te vinden is.
     
  3. Wij koppelen je (oude) Nenko account aan je webshop account.
     
  4. Zodra de accounts gekoppeld zijn, ontvang je van ons bericht en vanaf dan zijn je ordergegevens van beide klantnummers zichtbaar. Eventuele retour- en reparatie meldingen kunnen nu via de website gemeld worden. 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wachtwoord vergeten? Geen probleem!
- Klik bij Inloggen op Wachtwoord vergeten 
- Voer het e-mailadres van je account in 
- Klik op de button Wachtwoord opvragen
- Er wordt meteen een (tijdelijk) wachtwoord verstuurd naar je e-mailadres
- Log in met dit tijdelijke wachtwoord 
- Ga naar het tabblad Profiel in Mijn profiel en pas je wachtwoord aan
- Vul nogmaals het nieuwe wachtwoord in ter controle
- Klik op de button Wijzigen onderaan 

Let op: als je bij het kopiëren van het wachtwoord een spatie meeselecteert, werkt het wachtwoord niet! 
 
Wensbonnen
Wensbonnen zijn speciaal voor Nenko gemaakte cadeaukaarten ter waarde van € 10, € 20, € 50 of € 100,00 inclusief BTW. Het perfecte cadeau voor mensen die niet weten wat ze moeten geven en toch willen verrassen! De ontvanger kiest zelf het leukste cadeau uit, deze cadeaubon is namelijk op elk product in te wisselen.

De wensbon, voorzien van een wenscode, ontvang je direct per e-mail (uitgezonderd bij betaalwijze Vooruitbetaling, dan wordt de wensbon na betaling nagestuurd). Deze code, die bestaat uit cijfers en letters, kun je invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling. Blijft er nog een bedrag over, dan kun je dit resterende bedrag betalen met een Betaalwijze naar keuze.
 
- De wensbon is één jaar geldig en kan niet worden geretourneerd
- Het is niet mogelijk om een wensbon gedeeltelijk in te wisselen
- Op verzendkosten is geen wensbon in te wisselen
- Per bestelling is slechts één wensbon, wenscode of kortingscode in te wisselen
- Op de aankoop met ingewisselde wenscode ontvang je geen wenspunten

 
Wenspuntenprogramma
Wij zijn per 1 juli gestopt met het wenspuntenprogramma. Heb je nog vragen hierover neem dan contact met ons op. 
Voor welke doelgroep zoek je een product?
Ouderen & Dementie
Ouderen & Dementie
Gehandicapten
Gehandicapten
Kinderen
Kinderen
Therapie & Beweging
Therapie & Beweging
Geen specifieke doelgroep
Geen specifieke doelgroep
Verder naar stap 2
Voor dit onderdeel dien je ingelogd te zijn.

Inloggen Registreren
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaal je veilig op internet. Je betaalt met de gegevens die op de creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van de creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van de kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd. Je hoeft geen creditcard bij de hand te houden om te betalen. Je bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in je PayPal-account, dus het is niet nodig eindeloos gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen een e-mailadres en wachtwoord nodig en kan er binnen een paar klikken veilig online worden betaald. PayPal is gratis voor kopers.
Een overboeking houdt in dat het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving wordt overgemaakt. Je ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. Je dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt de bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt de bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
Je kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO 's-Hertogenbosch
Rekeningnummer : NL54ABNA0539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : BE0230052464084

Wil je ervoor zorgen dat bij de betaling altijd het orderbevestigingsnummer vermeld is!
Werk je bij een instelling? Dan heb je bij ons ook de keuze om op Rekening* te betalen, je ontvangt dan een factuur na verzending van de bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen. *Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen de aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een vooruitbetaling te vragen.
Geen informatie beschikbaar
VOOR BELGISCHE KLANTEN : Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met je vertrouwde internetbankieromgeving.
-Bevestig in de webshop de inhoud van je winkelmandje en kies Bancontact als betaalmethode.
- Volg de instructies online samen met de digipass of kaartlezer.
- Klaar! Je krijgt op het scherm een bevestiging van de betaling.
- Nieuw! Vanaf heden kan er ook afgerekend worden met de Bancontact app.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wil je er zeker van zijn dat de bestelde producten ook daadwerkelijk op dit jaar gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt en dat het budget van dit jaar gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay - Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.
Er wordt een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend) - graag gepast betalen of pinnen. IVM HET CORONAVIRUS VRAGEN WIJ NIET TE KOMEN BIJ VERKOUDHEID OF GRIEPVERSCHIJNSELEN
Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor 5% korting op je eerstvolgende bestelling!
Op de hoogte blijven?
8.7
Nenko.nl gebruikt cookies voor optimaal website gebruik en social-media -en adverteer doeleinden. Cookies van derden worden gebruikt voor social media functionaliteiten en gepersonaliseerde advertenties. Voor meer info kan je het privacy beleid lezen. We gaan ervan uit dat je akkoord gaat als je onze website blijft gebruiken.