Bekijk het gehele assortiment

Bezorgen & Afhalen

Levertijd
Producten met een groene indicatie zijn op voorraad en worden binnen 1 tot 2 werkdagen* geleverd. 
Vóór 15:00 besteld op werkdagen, levering de volgende werkdag!

Producten met een gele indicatie worden binnen 1-2 weken* geleverd. 

Producten met een oranje indicatie zijn tijdelijk niet op voorraad en worden binnen 1 tot 3 weken* geleverd (speciaal bestelde producten binnen 4 tot 6 weken* 

Alle producten worden in één levering verstuurd (op één factuur) - artikel met de langste levertijd is leidend. 

* De levertijden zijn slechts een indicatie, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
* Volumineuze goederen zullen middels eigen transport en in overleg geleverd worden, waardoor de levertijd afhankelijk is van jouw en onze beschikbaarheid.  

 
Verzendkosten
Alle pakketzendingen t/m 10 kg binnen Nederland :
Pakket € 5,95 exclusief BTW per levering (GLS)*

Alle pakketzendingen t/m 10 kg binnen België :
Pakket € 6,50 exclusief BTW per levering (GLS)*

Alle volumineuze orders of pakketzendingen boven de 10 kg binnen Nederland **:
Pakket middel € 9,80 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket groot € 14,70 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket extra groot/ zwaar € 19,60 exclusief BTW per levering (GLS)
Volume klein € 39,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/ EV)*
Volume middel € 49,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Volume extra groot/zwaar € 99,00 - € 300,00 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*

Alle volumineuze orders of pakketzendingen boven de 10 kg binnen Vlaanderen**:
Pakket middel € 14,70 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket groot/ extra groot € 19,60 exclusief BTW per levering (GLS)
Volume klein € 39,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/ EV)*
Volume middel € 49,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Volume extra groot/zwaar € 99,00 - € 300,00 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
De exacte verzendkosten worden berekend in het winkelwagentje en zijn eenvoudig te raadplegen, zonder in te loggen.
De calculatie gebeurt op basis van de ingestelde (volume) staffels. 

* Installatie en montage is niet inbegrepen. Vraag hiervoor een offerte aan of kies deze mogelijkheid bij de specifieke producten.
** Overige landen of eilanden: raadpleeg de Engelstalige www.nenko.com website of neem contact met ons op in verband met afwijkende verzendtarieven.
Bij moeilijk bereikbare locaties kan een meerprijs worden doorberekend. 

 
Pakket volgen
Standaard bestellingen worden verzonden met GLS of GLS Freight van maandag tot en met vrijdag. Je ontvangt een track & trace code op het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij het afleveradres, zodra het pakket bij GLS is aangemeld. Je kunt het pakket volgen door deze code aan te klikken of in te vullen op de website van GLS

Ben je geregistreerd als particulier, dan kun je desgewenst (tot 23.59 uur op de dag voor bezorgen) online uit meerdere bezorgopties kiezen, bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen. Het pakket wordt 1 x aangeboden.
Indien de bezorger je niet thuis aantreft, dan probeert hij het bij de buren. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij het pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij je achterlaten. Hiermee kun je via onze website aangeven hoe wij de tweede levering uitvoeren, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.

Heb je je geregistreerd met een professioneel account, dan wordt het pakket 2 x aangeboden.

Heb je een bestelling gedaan waar ook Volumeproducten bij zitten? Dan kan het zijn dat de bestelling door een andere transporteur wordt geleverd. Je ontvangt dan vaak geen track & trace code, maar een e-mail naar het e-mailadres dat je hebt  ingevuld bij het afleveradres in je account met daarin de geplande leverdatum.

 
Pakket niet bezorgd
Heb je een bestelling niet ontvangen binnen de aangegeven levertijd? Dat is ontzettend vervelend! Uiteraard willen we dit graag oplossen.
Heb je een track & trace code via de mail (e-mailadres afleveradres) ontvangen?
Dan kun je met deze code checken op de website van GLS waar het pakket zich in het bezorgproces bevindt.
Indien de bezorger je niet thuis heeft getroffen (particulier adres), dan heeft hij het bij de buren geprobeerd. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij het pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij je achterlaten. Hiermee kun je via de website aangeven hoe de tweede levering uitgevoerd moet worden, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.
Ben je geregistreerd met een professioneel adres, dan wordt het pakket nog een tweede maal aangeboden, voordat het teruggaat naar het depot. 


Heb je geen track & trace code ontvangen, dan is het pakket waarschijnlijk nog niet verstuurd of er staan volumeproducten op de order.

Neem in de overig gevallen contact met ons op en houd het ordernummer bij de hand.
Pakket afhalen
Als je kiest voor Afhalen Zaltbommel wordt er een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je hoeft geen verzendkosten te betalen. 
Je kunt het pakket de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend).

Zaltbommel is centraal gelegen in Nederland langs de A2 Utrecht-'s-Hertogenbosch.
Installatie/montage
Nenko biedt de mogelijkheid om artikelen te laten installeren/monteren. Dit is mogelijk bij (muzikale) waterbedden, bubbelunits en modules.
De prijzen hiervoor kun je configureren bij het betreffende artikel (exclusief verzendkosten).

Heb je een ander product dat je wilt laten monteren/installeren, neem dan contact met ons op.
Product manco of beschadigd ontvangen
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij de aanmerkingen niet meer accepteren. Duid aan op deze leveringsbon wat er is gebeurd (op moment van levering):
* doos beschadigd - artikelen stuk / onverkoopbaar
* doos open en artikelen ontbreken
Meldt uw gebreken op de volgende pagina aan: https://www.nenko.nl/reparatie-of-manco-aanmelden/
 
Voor welke doelgroep zoek je een product?
Ouderen & Dementie
Ouderen & Dementie
Gehandicapten
Gehandicapten
Kinderen
Kinderen
Therapie & Beweging
Therapie & Beweging
Geen specifieke doelgroep
Geen specifieke doelgroep
Verder naar stap 2
Voor dit onderdeel dien je ingelogd te zijn.

Inloggen Registreren
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaal je veilig op internet. Je betaalt met de gegevens die op de creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van de creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van de kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd. Je hoeft geen creditcard bij de hand te houden om te betalen. Je bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in je PayPal-account, dus het is niet nodig eindeloos gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen een e-mailadres en wachtwoord nodig en kan er binnen een paar klikken veilig online worden betaald. PayPal is gratis voor kopers. Enkel mogelijk voor betalingen tot 250 euro excl. BTW
Een overboeking houdt in dat het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving wordt overgemaakt. Je ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. Je dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt de bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt de bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
Je kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO 's-Hertogenbosch
Rekeningnummer : NL54ABNA0539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : BE0230052464084

Wil je ervoor zorgen dat bij de betaling altijd het orderbevestigingsnummer vermeld is!
Werk je bij een instelling? Dan heb je bij ons ook de keuze om op Rekening* te betalen, je ontvangt dan een factuur na verzending van de bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen. *Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen de aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een vooruitbetaling te vragen.
Geen informatie beschikbaar
More info soon
BANCONTACT IS EEN BELGISCHE BETAALMETHODE :
Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met je vertrouwde internetbankieromgeving.
- Volg de instructies online samen met de digipass of kaartlezer of
-Betaal gemakkelijk met uw Payconiq by Bancontact-app of bank-app
Het maximumbedrag per factuur is momenteel € 1.500. Verder dien je ook rekening te houden met een maximumbedrag per dag voor elke kaart die in de Payconiq by Bancontact app is opgenomen: je kan tot maximum € 2.500 betalen per dag en per kaart.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wil je er zeker van zijn dat de bestelde producten ook daadwerkelijk op dit jaar gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt en dat het budget van dit jaar gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay - Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.
Er wordt een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend).
Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor 5% korting op je eerstvolgende bestelling!
Op de hoogte blijven?
8.7
Nederlands/Vlaams