Nenko B.V. Snoezelen, Rompa Dealer & More | Nenko 8.5 10 8.5 152 beoordelingen
  • Exclusief aanbod
  • Snelle levering
  • Eenvoudig bestellen
  • Veilig betalen

Klantenservice

Bezorgen & Afhalen

  • Levertijd
  • Producten met een groene indicatie zijn op voorraad en worden binnen 1 tot 2 werkdagen* geleverd.

    Producten met een gele indicatie worden binnen 1-2 weken* geleverd. 

    Producten met een oranje indicatie zijn tijdelijk niet op voorraad en worden binnen 2 tot 4 weken* geleverd.

    Producten met een rode indicatie worden speciaal voor u besteld en worden binnen 8 weken* geleverd.

    > Uw producten worden in maximaal twee zendingen uitgeleverd.

    * De levertijden zijn slechts een indicatie, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
    * Volumineuze goederen zullen middels eigen transport en in overleg met u geleverd worden, waardoor de levertijd afhankelijk is van uw en onze beschikbaarheid.  

     
  • Verzendkosten
  • Alle pakketzendingen tot 10 kg binnen Nederland en Vlaanderen**:
    € 4,90 exclusief BTW porto per pakket (GLS)*

    Alle volumineuze orders of pakketzendingen boven de 10 kg binnen Nederland en Vlaanderen**:
    Volume standaard € 32,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
    Volume extra groot/zwaar € 52,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*

    * Installatie en montage is niet inbegrepen. Vraag hiervoor een offerte aan.
    ** Voor andere landen gelden aparte tarieven. Neem contact op met onze klantenservice om deze op te vragen.

     
  • Pakket volgen
  • Standaard bestellingen worden verzonden met GLS of GLS Freight. U ontvangt een track & trace code op het e-mailadres dat u heeft ingevuld bij het afleveradres, zodra het pakket bij GLS is aangemeld. U kunt het pakket volgen door deze code aan te klikken of in te vullen op de website van GLS.

    Bent u geregistreerd als particulier, dan kunt u desgewenst (tot 23.59 uur op de dag voor bezorgen) online uit meerdere bezorgopties kiezen, bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen.
    Indien de bezorger u niet thuis aantreft, dan probeert hij het bij de buren. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij uw pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij u achterlaten. Hiermee kunt u via onze website aangeven hoe wij de tweede levering uitvoeren, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.

    Heeft u een bestelling gedaan waar ook Volumeproducten bij zitten? Dan kan het zijn dat de bestelling door een andere transporteur wordt geleverd. U ontvangt dan vaak geen track & trace code, maar een e-mail naar het e-mailadres dat u heeft ingevuld bij het afleveradres in uw account met daarin de geplande leverdatum.
  • Pakket niet bezorgd
  • Heeft u een bestellig niet ontvangen binnen de aangegeven levertijd? Dat is ontzettend vervelend! Uiteraard willen we dit graag oplossen.
    Heeft u een track & trace code via de mail (e-mailadres afleveradres) ontvangen?
    Dan kunt u met deze code checken op de website van GLS waar het pakket zich in het bezorgproces bevindt.
    Indien de bezorger u niet thuis heeft getroffen (particulier adres), dan heeft hij het bij de buren geprobeerd. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij uw pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij u achterlaten. Hiermee kunt u via onze website aangeven hoe wij de tweede levering uitvoeren, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.

    Heeft u geen track & trace code ontvangen, dan is uw pakket waarschijnlijk nog niet verstuurd  of er staan volumeproducten op uw order.

    Neem in de overig gevallen contact op met onze klantenservice en houdt uw ordernummer bij de hand.
  • Pakket afhalen
  • Als u kiest voor de betaalwijze Contant/Pin (afhalen Zaltbommel) wordt er een pakbon naar u gemaild zodra het pakket klaarstaat. 

    U kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend) - graag gepast betalen of pinnen.
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaalt u veilig op internet. U betaalt met de gegevens die op uw creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van uw creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van uw kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd.U hoeft uw creditcard niet bij de hand te houden om te betalen. Uw bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in uw PayPal-rekening dus het is niet nodig eindeloos uw gegevens in te voeren. Met PayPal heeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord nodig en kunt u binnen een paar klikken veilig online betalen. PayPal is gratis voor u als koper.
Een overboeking houdt in dat u het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving overmaakt. U ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. U dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt uw bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
U kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO ’s-Hertogenbosch
Rekeningnummer : 539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : 230-05-24640-84

Wilt u ervoor zorgen dat bij uw betaling altijd uw orderbevestigingsnummer vermeld is!
Er wordt een factuur na verzending van uw bestelling naar het factuuradres gestuurd. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen een aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren.
Geen informatie beschikbaar
VOOR BELGISCHE KLANTEN : Bancontact/Mister Cash bepaalt hoe het geld van de rekening van een betaler wordt verplaatst naar de rekening van een ontvanger. Voor een kaarthouder gebeurt de praktische uitvoering hiervan via de bank die zijn kaart heeft uitgegeven (de issuer), voor een handelaar via de leverancier van zijn betaalterminal of online betaaloplossing (de acquirer). Dit gebeurt in 3 stappen: 1. Controle Wanneer een klant zijn pincode invoert gebeurt de verificatie. Er wordt gecontroleerd of er voldoende geld op de rekening van de kaarthouder staat om de betaling te doen. Bij een positief antwoord wordt de autorisatie voor de betaling gegeven. Bij een negatief antwoord stopt de transactie hier. 2. Berekening Hier gebeurt de uitwisseling van financiële informatie tussen issuer en acquirer. We berekenen welk saldo precies betaald moet worden. 3. Verwerking Tenslotte wordt de effectieve betaling uitgevoerd. Issuers worden gedebiteerd, acquirers gecrediteerd en het juiste bedrag komt bij de juiste persoon terecht.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wilt u er zeker van zijn dat de door u bestelde producten ook daadwerkelijk op dit jaar gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat u geen budgettechnische problemen ondervindt en dat uw budget van dit jaar gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay – Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.
Er wordt een pakbon naar u gemaild zodra het pakket klaarstaat. U kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend) - graag gepast betalen of pinnen.

Help Nenko en win leuke prijzen

Vul de onderstaande enqu�te in en ontvang leuke prijzen, alvast bedankt!

Ga naar de enqu�te!

Sluiten