Nenko B.V. Snoezelen, Rompa Dealer & More | Nenko 8.7 10 8.7 130 beoordelingen
  • Exclusief aanbod
  • Snelle levering
  • Eenvoudig bestellen
  • Veilig betalen

Klantenservice

Bestellen & Betalen

  • Veilig winkelen
  • Online winkelen bij Nenko is snel, veilig, comfortabel en betrouwbaar.
    Voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, gebruiken we een beveiligde internetverbinding met SSL certificaat. Bij een beveiligde internetverbinding wordt de URL www.nenko.nl vooraf gegaan door https:// in plaats van het normale http://.
    De letter 's' staat voor 'secure' (veilig).

    U kunt zien dat u op een beveiligde website bent als er een klein slotje verschijnt en de adresbalk groen kleurt. Wij adviseren u echter wel om geen gebruikersnamen en wachtwoorden uit te wisselen met anderen.
  • Offerte
  • Heeft u een offerte nodig voor uw administratie of om te kunnen overleggen? Dit kunt u eenvoudig zelf op onze website:

    Let op!  Actieprijzen zijn alleen geldig als u de order ook via onze website plaatst.

    - Klik op de knop ‘Op offerte’ bij de artikelen, log in of maak een account aan
     of
    -
    Ga in uw account naar ‘Mijn offerte’ en voeg artikelen toe
    - Klik op 'Verstuur offerte' en ontvang de offerte in uw mailbox

    Om te bestellen:
    - Ga in ‘Mijn account’ naar ‘Offertehistorie’ en klik op ‘In winkelwagen’ 
     
    Let op : het bedrag  wordt bij bestellen opnieuw berekend met de op dat moment geldende prijzen en verzendkosten!
     
     
  • Bestelling plaatsen
  • Een bestelling plaatsen in de webshop van Nenko is ontzettend eenvoudig! Volg onderstaande stappen en ontvang binnenkort de gewenste producten.
    stap 1 : Selecteer de leukste en meest geschikte producten uit de webshop. Plaats deze vervolgens in de winkelwagen.
    stap 2 : Ga naar de winkelwagen en vul hier de ontbrekende gegevens in. Hier kunt u eventueel ook een wenscode/kortingscode toevoegen. Vervolgens komt u bij "stap 2 - persoonlijke gegevens" in de winkelwagen. Log hier in met uw account of vul de persoonlijke gegevens handmatig in.
    stap 3 : Kies de gewenste betaaloptie en klik vervolgens op "bestelling plaatsen"

    Mocht u al eerder een bestelling bij ons geplaatst hebben en dus een account hebben, dan worden de gegevens automatisch gevuld. Wij adviseren u wel om deze gegevens nog te controleren. Als je eventuele wijzigingen wilt doorvoeren, dan kan dat uiteraard.

    Wij proberen de bestelde producten zoveel mogelijk in één zending te bezorgen, maar het kan voorkomen dat uw zending in twee zendingen wordt gesplitst. Dit heeft geen gevolgen voor de verzendkosten.
     
  • Betaalmogelijkheden
  • U heeft u bij ons de keuze om via iDEAL, Bancontact/Mister Cash, PayPal, Overboeking,  Creditcard of AfterPay te betalen.

    Betaal direct vooraf via IDEAL, Mr.Cash/Bancontact, PayPal of Creditcard.

    Betaalt u met Overboeking dan heeft u 7 dagen de tijd om het bedrag vooraf over te maken.

    Met AfterPay betaalt u achteraf onder bepaalde voorwaarden. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.

    Werkt u bij een organisatie?
    Dan heeft u bij ons de keuze om via iDEAL, Mr.Cash/Bancontact, PayPal, Overboeking, Creditcard, AfterPay of achteraf op Rekening te betalen.

    Betaal direct vooraf via IDEAL, Mr.Cash/Bancontact, PayPal of Creditcard.

    Betaalt u met Overboeking dan heeft u 7 dagen de tijd om het bedrag vooraf over te maken.

    Met AfterPay betaalt u achteraf onder bepaalde voorwaarden. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.

    Betaalt u liever op Rekening* , dan ontvangt u een factuur na verzending van uw bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

    *Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen een aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een aanbetaling te vragen.
     
  • Problemen met betalen
  • * Mijn betaling is mislukt
    U ontvangt van ons automatisch een e-mail met een nieuwe link met betaalmogelijkheden om het opnieuw te proberen.
    Lukt het nog steeds niet? Probeer een andere betaalmogelijkheid.
    Blijven de problemen zich voordoen? Stuur dan een e-mail naar mail@nenko.nl.  


    * Ik kan niet voor de betaalmogelijkheid AfterPay kiezen
    Het totaalbedrag van uw bestelling bedraagt meer dan € 250,00 inclusief BTW.
    Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. Het maximum orderbedrag voor bekende klanten is € 750,00.
  • Kortingscode/Wensbon/Wenscode inwisselen
  • Heeft u een kortingscode van ons ontvangen via een mailing, nieuwsbrief of op een beurs?
    Deze code kunt u invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling.

    Heeft u een Wensbon ontvangen of heeft u uw Wenspunten omgezet in een Wenscode?
    Deze code, die bestaat uit cijfers en letters, kunt u invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling. Blijft er nog een bedrag over, dan kunt u dit resterende bedrag betalen met een Betaalwijze naar keuze.

    Het is helaas niet mogelijk om een Wensbon of Wenscode gedeeltelijk in te wisselen.
    Let op: op de aankoop met ingewisselde wenscode ontvangt u niet opnieuw wenspunten!
     
  • Bankgegevens
  • Wij maken bij weborders gebruik van de online Payment Service Provider Buckaroo. Alle online betalingen met iDeal, Bancontact/Mister Cash, PayPay, Overboeking en Creditcard worden via hen verwerkt.

    Heeft u gekozen voor de betaalwijze AfterPay, dan ontvangt u via hen een betaalverzoek. Wij vragen u dan ook het bedrag niet rechtstreeks aan Nenko over te maken.

    Heeft u een andere betaaloptie gekozen, dan kunt u het bedrag overmaken naar :
    Nederlands IBAN-nummer: NL54ABNA0539216089 (BIC : ABNANL2A)
    Belgisch IBAN-nummer: BE03230052464084 (BIC: GEBABEBB)
     
  • Bestelformulier
  • Download hier een papieren bestelfomulier.
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaalt u veilig op internet. U betaalt met de gegevens die op uw creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van uw creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van uw kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd.U hoeft uw creditcard niet bij de hand te houden om te betalen. Uw bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in uw PayPal-rekening dus het is niet nodig eindeloos uw gegevens in te voeren. Met PayPal heeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord nodig en kunt u binnen een paar klikken veilig online betalen. PayPal is gratis voor u als koper.
Een overboeking houdt in dat u het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving overmaakt. U ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. U dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt uw bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
U kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO ’s-Hertogenbosch
Rekeningnummer : 539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : 230-05-24640-84

Wilt u ervoor zorgen dat bij uw betaling altijd uw orderbevestigingsnummer vermeld is!
Er wordt een factuur na verzending van uw bestelling naar het factuuradres gestuurd. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen een aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren.
Geen informatie beschikbaar
VOOR BELGISCHE KLANTEN : Bancontact/Mister Cash bepaalt hoe het geld van de rekening van een betaler wordt verplaatst naar de rekening van een ontvanger. Voor een kaarthouder gebeurt de praktische uitvoering hiervan via de bank die zijn kaart heeft uitgegeven (de issuer), voor een handelaar via de leverancier van zijn betaalterminal of online betaaloplossing (de acquirer). Dit gebeurt in 3 stappen: 1. Controle Wanneer een klant zijn pincode invoert gebeurt de verificatie. Er wordt gecontroleerd of er voldoende geld op de rekening van de kaarthouder staat om de betaling te doen. Bij een positief antwoord wordt de autorisatie voor de betaling gegeven. Bij een negatief antwoord stopt de transactie hier. 2. Berekening Hier gebeurt de uitwisseling van financiële informatie tussen issuer en acquirer. We berekenen welk saldo precies betaald moet worden. 3. Verwerking Tenslotte wordt de effectieve betaling uitgevoerd. Issuers worden gedebiteerd, acquirers gecrediteerd en het juiste bedrag komt bij de juiste persoon terecht.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wilt u er zeker van zijn dat de door u bestelde producten ook daadwerkelijk in 2017 gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat u geen budgettechnische problemen ondervindt en dat uw budget van 2017 gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay – Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.

Help Nenko en win leuke prijzen

Vul de onderstaande enquête in en ontvang leuke prijzen, alvast bedankt!

Ga naar de enquête!

Sluiten