Bestellen & Betalen
Veilig winkelen
Offerte
Order
Betaalmogelijkheden
Problemen met betalen
Kortingscode/Wensbon/Wenscode
Bankgegevens
Online winkelen bij Nenko is snel, veilig, comfortabel en betrouwbaar.
Voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, gebruiken we een beveiligde internetverbinding met SSL certificaat. Bij een beveiligde internetverbinding wordt de URL www.nenko.nl vooraf gegaan door https:// in plaats van het normale http://.
De letter 's' staat voor 'secure' (veilig).
Je kunt zien dat je op een beveiligde website bent als er een klein slotje verschijnt en de adresbalk groen kleurt. Wij adviseren echter wel om een sterk wachtwoord te gebruiken en geen gebruikersnamen en wachtwoorden uit te wisselen met anderen.
Voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, gebruiken we een beveiligde internetverbinding met SSL certificaat. Bij een beveiligde internetverbinding wordt de URL www.nenko.nl vooraf gegaan door https:// in plaats van het normale http://.
De letter 's' staat voor 'secure' (veilig).
Je kunt zien dat je op een beveiligde website bent als er een klein slotje verschijnt en de adresbalk groen kleurt. Wij adviseren echter wel om een sterk wachtwoord te gebruiken en geen gebruikersnamen en wachtwoorden uit te wisselen met anderen.
Heb je een offerte nodig voor de administratie of om te kunnen overleggen? Dit kun je eenvoudig zelf op onze website:
Let op! Actieprijzen zijn alleen geldig als je de order ook via onze website plaatst.
- Klik op de knop Op offerte bij de artikelen
- Log in of maak een account aan
- Klik op Offerte versturen en ontvang de offerte in je mailbox
Meer informatie of advies nodig? Vul het veld Opmerking in en wij nemen contact met je op
- De offerte is opgeslagen in Mijn account bij Offertes
Om te bestellen:
- Ga in Mijn account naar Offertes en klik op In winkelwagen*
* Het bedrag wordt bij bestellen opnieuw berekend met de op dat moment geldende prijzen en verzendkosten!
Let op! Actieprijzen zijn alleen geldig als je de order ook via onze website plaatst.
- Klik op de knop Op offerte bij de artikelen
- Log in of maak een account aan
- Klik op Offerte versturen en ontvang de offerte in je mailbox
Meer informatie of advies nodig? Vul het veld Opmerking in en wij nemen contact met je op
- De offerte is opgeslagen in Mijn account bij Offertes
Om te bestellen:
- Ga in Mijn account naar Offertes en klik op In winkelwagen*
* Het bedrag wordt bij bestellen opnieuw berekend met de op dat moment geldende prijzen en verzendkosten!
Een order plaatsen in de webshop van Nenko is ontzettend eenvoudig! Volg onderstaande stappen en ontvang binnenkort de gewenste producten.
stap 1 : Selecteer de leukste en meest geschikte producten in de webshop en plaats deze In winkelwagen.
stap 2 : Ga naar de Winkelwagen en vul eventueel aantallen aan. Hier kun je eventueel ook een wenscode/kortingscode toevoegen. Kies het land en je ziet hier ook de verzendkosten van de bestelling.
stap 3 : Vervolgens kom je bij Je gegevens in de winkelwagen. Log hier in met je account, ga verder als gast of registreer je op onze site.
stap 4: Kies de gewenste Betaalwijze en klik vervolgens op Order plaatsen.
stap 5 : Je ontvangt een orderbevestiging en, afhankelijk van de gekozen betaalwijze, een betalingsmail in je mailbox.
Mocht je al eerder een bestelling bij ons geplaatst hebben en een account hebben aangemaakt, dan worden de gegevens automatisch gevuld. Wij adviseren je wel om deze gegevens nog te controleren. Als je eventuele wijzigingen wilt doorvoeren, dan kan dat uiteraard.
stap 1 : Selecteer de leukste en meest geschikte producten in de webshop en plaats deze In winkelwagen.
stap 2 : Ga naar de Winkelwagen en vul eventueel aantallen aan. Hier kun je eventueel ook een wenscode/kortingscode toevoegen. Kies het land en je ziet hier ook de verzendkosten van de bestelling.
stap 3 : Vervolgens kom je bij Je gegevens in de winkelwagen. Log hier in met je account, ga verder als gast of registreer je op onze site.
stap 4: Kies de gewenste Betaalwijze en klik vervolgens op Order plaatsen.
stap 5 : Je ontvangt een orderbevestiging en, afhankelijk van de gekozen betaalwijze, een betalingsmail in je mailbox.
Mocht je al eerder een bestelling bij ons geplaatst hebben en een account hebben aangemaakt, dan worden de gegevens automatisch gevuld. Wij adviseren je wel om deze gegevens nog te controleren. Als je eventuele wijzigingen wilt doorvoeren, dan kan dat uiteraard.
Je hebt bij ons de keuze om via iDEAL, Bancontact, PayPal, Overboeking, Creditcard (Mastercard/Maestro/Visa), AfterPay of Contant/Pin te betalen. Wij werken samen met betaalprovider Buckaroo.
Uitgebreide informatie per betaalmogelijkheid vind je in de winkelwagen door op het vraagteken te klikken achter de betaalmogelijkheid.
Betaal direct vooraf via IDEAL, Bancontact, PayPal of Creditcard. Je order wordt pas in behandeling genomen als de betaling is gelukt. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.
Betaal je met Overboeking dan heb je 7 dagen de tijd om het bedrag vooraf over te maken via de mail van Buckaroo. Nadat je de bankoverschrijving hebt gedaan, kun je met de Track & Trace-link controleren of de betaling door ons ontvangen is. Hebben wij de betaling na 2 weken nog niet ontvangen, dan ontvang je opnieuw een link om je eraan te herinneren dat de order nog niet in behandeling is genomen en heb je alsnog de gelegenheid om aan het betaalverzoek te voldoen. De order wordt pas in behandeling genomen als de betaling is gelukt. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.
Met AfterPay betaal je achteraf onder bepaalde voorwaarden. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Er wordt € 0,99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. Je order wordt in behandeling genomen als AfterPay het verzoek heeft goedgekeurd. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.
Wil je het pakket zelf ophalen? Kies dan voor de betaalmogelijkheid Contant/Pin (afhalen Zaltbommel). Er wordt een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend) - graag gepast betalen of pinnen.
Werk je bij een organisatie?
Dan heb je bij ons ook de keuze om op Rekening* te betalen, je ontvangt dan een factuur na verzending van de bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.
Als extra optie kun je van 1 november tot 1 januari kiezen voor Eindejaarsfactuur. Wij zullen zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt. De bestelde producten zullen in het huidige kalenderjaar gefactureerd worden. Wij vragen wel de betaalvoorwaarde te respecteren. Het budget van het huidige jaar kan op deze manier gewoon gebruikt worden, zelfs wanneer producten op dat moment niet leverbaar mochten zijn. Wij streven er naar om alle producten zo snel mogelijk te leveren.
*Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen de aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een vooruitbetaling te vragen.
Uitgebreide informatie per betaalmogelijkheid vind je in de winkelwagen door op het vraagteken te klikken achter de betaalmogelijkheid.
Betaal direct vooraf via IDEAL, Bancontact, PayPal of Creditcard. Je order wordt pas in behandeling genomen als de betaling is gelukt. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.
Betaal je met Overboeking dan heb je 7 dagen de tijd om het bedrag vooraf over te maken via de mail van Buckaroo. Nadat je de bankoverschrijving hebt gedaan, kun je met de Track & Trace-link controleren of de betaling door ons ontvangen is. Hebben wij de betaling na 2 weken nog niet ontvangen, dan ontvang je opnieuw een link om je eraan te herinneren dat de order nog niet in behandeling is genomen en heb je alsnog de gelegenheid om aan het betaalverzoek te voldoen. De order wordt pas in behandeling genomen als de betaling is gelukt. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.
Met AfterPay betaal je achteraf onder bepaalde voorwaarden. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Er wordt € 0,99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. Je order wordt in behandeling genomen als AfterPay het verzoek heeft goedgekeurd. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.
Wil je het pakket zelf ophalen? Kies dan voor de betaalmogelijkheid Contant/Pin (afhalen Zaltbommel). Er wordt een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend) - graag gepast betalen of pinnen.
Werk je bij een organisatie?
Dan heb je bij ons ook de keuze om op Rekening* te betalen, je ontvangt dan een factuur na verzending van de bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.
Als extra optie kun je van 1 november tot 1 januari kiezen voor Eindejaarsfactuur. Wij zullen zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt. De bestelde producten zullen in het huidige kalenderjaar gefactureerd worden. Wij vragen wel de betaalvoorwaarde te respecteren. Het budget van het huidige jaar kan op deze manier gewoon gebruikt worden, zelfs wanneer producten op dat moment niet leverbaar mochten zijn. Wij streven er naar om alle producten zo snel mogelijk te leveren.
*Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen de aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een vooruitbetaling te vragen.
Mijn betaling is mislukt
Je ontvangt van ons automatisch een e-mail met een nieuwe link naar Buckaroo met betaalmogelijkheden om het opnieuw te proberen.
Lukt het nog steeds niet? Probeer dan een andere betaalmogelijkheid.
Blijven de problemen zich voordoen? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@nenko.com.
U hoeft de bestelling niet opnieuw in te voeren.
Ik kan niet voor de betaalmogelijkheid AfterPay kiezen
Het totaalbedrag van uw bestelling bedraagt waarschijnlijk meer dan € 250,00 inclusief BTW of AfterPay gaat niet akkoord met uw gegevens.
Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00.
Je ontvangt van ons automatisch een e-mail met een nieuwe link naar Buckaroo met betaalmogelijkheden om het opnieuw te proberen.
Lukt het nog steeds niet? Probeer dan een andere betaalmogelijkheid.
Blijven de problemen zich voordoen? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@nenko.com.
U hoeft de bestelling niet opnieuw in te voeren.
Ik kan niet voor de betaalmogelijkheid AfterPay kiezen
Het totaalbedrag van uw bestelling bedraagt waarschijnlijk meer dan € 250,00 inclusief BTW of AfterPay gaat niet akkoord met uw gegevens.
Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00.
Heb je een kortingscode van ons ontvangen via een mailing, nieuwsbrief of op een beurs?
Deze code kun je invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling.
Heb je een Wensbon ontvangen of heb je Wenspunten omgezet in een Wenscode?
Deze code, die bestaat uit cijfers en letters, kun je invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling. Blijft er nog een bedrag over, dan kun je dit resterende bedrag betalen met een Betaalwijze naar keuze.
- De wensbon is helaas niet gedeeltelijk in te wisselen en op de verzendkosten is geen wensbon of wenscode in te wisselen
- Per bestelling is slechts één wensbon of wenscode in te wisselen
- De wensbon vertegenwoordigt een bedrag inclusief BTW
- De wensbon/wenscode is 1 jaar geldig na afgifte/activering
Let op: op de aankoop met ingewisselde wenscode ontvang je niet opnieuw wenspunten!
Deze code kun je invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling.
Heb je een Wensbon ontvangen of heb je Wenspunten omgezet in een Wenscode?
Deze code, die bestaat uit cijfers en letters, kun je invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling. Blijft er nog een bedrag over, dan kun je dit resterende bedrag betalen met een Betaalwijze naar keuze.
- De wensbon is helaas niet gedeeltelijk in te wisselen en op de verzendkosten is geen wensbon of wenscode in te wisselen
- Per bestelling is slechts één wensbon of wenscode in te wisselen
- De wensbon vertegenwoordigt een bedrag inclusief BTW
- De wensbon/wenscode is 1 jaar geldig na afgifte/activering
Let op: op de aankoop met ingewisselde wenscode ontvang je niet opnieuw wenspunten!
Wij maken bij weborders gebruik van de online Payment Service Provider Buckaroo. Alle online betalingen met iDeal, Bancontact, PayPal, Overboeking en Creditcard worden via hen verwerkt.
Heb je gekozen voor de betaalwijze AfterPay, dan ontvang je via Afterpay een betaalverzoek. Wij vragen je dan ook het bedrag niet rechtstreeks aan Nenko over te maken.
Heb je gekozen voor Overboeking, maak dan het bedrag over via de e-mail die je van Buckaroo hebt gekregen.
Let op : hierop staat een ander rekeningnummer dan hieronder vermeld. Wij vragen je dan ook het bedrag niet rechtstreeks aan Nenko over te maken.
Hebt u een andere betaaloptie gekozen, dan kun je het bedrag overmaken naar :
Nederlands IBAN-nummer ABN-AMRO: NL54ABNA0539216089 (BIC: ABNANL2A)
Belgisch IBAN-nummer BNP PARIBAS FORTIS: BE03230052464084 (BIC: GEBABEBB)
Heb je gekozen voor de betaalwijze AfterPay, dan ontvang je via Afterpay een betaalverzoek. Wij vragen je dan ook het bedrag niet rechtstreeks aan Nenko over te maken.
Heb je gekozen voor Overboeking, maak dan het bedrag over via de e-mail die je van Buckaroo hebt gekregen.
Let op : hierop staat een ander rekeningnummer dan hieronder vermeld. Wij vragen je dan ook het bedrag niet rechtstreeks aan Nenko over te maken.
Hebt u een andere betaaloptie gekozen, dan kun je het bedrag overmaken naar :
Nederlands IBAN-nummer ABN-AMRO: NL54ABNA0539216089 (BIC: ABNANL2A)
Belgisch IBAN-nummer BNP PARIBAS FORTIS: BE03230052464084 (BIC: GEBABEBB)