Bekijk het gehele assortiment

Retourneren & Ruilen

Retourvoorwaarden
U mag een artikel wat niet aan uw wensen voldoet, in principe* binnen 14 kalenderdagen retour sturen, op eigen kosten, onbeschadigd en in originele verpakking.    

* Enkele van onze artikelen zijn niet retourneerbaar. Het gaat daarbij veelal om volumineuze artikelen en/of artikelen die op kleur of maat besteld zijn. Daarnaast zijn bepaalde producten  – uit bijvoorbeeld hygiëneoogpunt - niet retourneerbaar. 

Neemt u dus altijd voordat u iets retour stuurt contact met ons op om er zeker van te zijn dat u op de juiste manier handelt en wij het retour gestuurde artikel in behandeling kunnen nemen.

Onze medewerkers zijn u graag van dienst op werkdagen van 8.30-17.00 uur:
Voor Nederland: per telefoon 0418-82 00 82 of per email klantenservice@nenko.com
Voor België: per telefoon 013 48 01 55 of per email klantenservice@nenko.be

** U bent zelf aansprakelijk voor eventuele schade aan het terug te sturen artikel.
 
Retourwijze
Neemt u altijd voordat u iets retour stuurt contact met ons op om er zeker van te zijn dat u op de juiste manier handelt en wij het retour gestuurde artikel in behandeling kunnen nemen.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening!

Onze medewerkers zijn u graag van dienst op werkdagen van 8.30-17.00 uur:
Voor Nederland : per telefoon 0418-82 00 82 of per email klantenservice@nenko.com
Voor België : per telefoon 013 48 01 55 of per email klantenservice@nenko.be

* Enkele van onze artikelen zijn niet retourneerbaar. Het gaat daarbij veelal om volumineuze artikelen en/of artikelen die op kleur of maat besteld zijn. Daarnaast zijn bepaalde producten  – uit bijvoorbeeld hygiëneoogpunt - niet retourneerbaar. 

** U bent zelf aansprakelijk voor eventuele schade aan het terug te sturen artikel.
 
Terugstorting
Wanneer het artikel in goede orde is ontvangen - volgens onze Retourvoorwaarden - zal Nenko het bedrag van het artikel aan u crediteren.
Stuurt u de hele bestelling terug, dan worden ook de berekende verzendkosten gecrediteerd.

Heeft u al vooruit betaald met iDeal, Bancontact/Mister Cash, PayPal, Overboeking of Creditcard?
Het bedrag zal binnen 14 dagen teruggestort worden via de betaalwijze waarmee de order is voldaan.  

Heeft u gekozen voor AfterPay?
U ontvangt, na ontvangst van de retourartikelen, via AfterPay een overzicht met het nog openstaande bedrag.

Heeft u gekozen voor Op rekening?
U ontvangt, na ontvangst van de retourartikelen, een creditnota die u op de originele factuur in mindering kunt brengen.
 
Voor welke doelgroep zoek je een product?
Ouderen
Ouderen
Gehandicapten
Gehandicapten
Kinderen
Kinderen
Therapie & Beweging
Therapie & Beweging
Geen specifieke doelgroep
Geen specifieke doelgroep
Verder naar stap 2
Voor dit onderdeel dien je ingelogd te zijn.

Inloggen Registreren
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaal je veilig op internet. Je betaalt met de gegevens die op de creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van de creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van de kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd. Je hoeft geen creditcard bij de hand te houden om te betalen. Je bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in je PayPal-account, dus het is niet nodig eindeloos gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen een e-mailadres en wachtwoord nodig en kan er binnen een paar klikken veilig online worden betaald. PayPal is gratis voor kopers.
Een overboeking houdt in dat het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving wordt overgemaakt. Je ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. Je dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt de bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt de bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
Je kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO 's-Hertogenbosch
Rekeningnummer : 539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : 230-05-24640-84

Wil je ervoor zorgen dat bij de betaling altijd het orderbevestigingsnummer vermeld is!
Er wordt een factuur na verzending van de bestelling naar het factuuradres gestuurd. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen deze aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren.
Geen informatie beschikbaar
VOOR BELGISCHE KLANTEN : Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met je vertrouwde internetbankieromgeving.
-Bevestig in de webshop de inhoud van je winkelmandje en kies Bancontact als betaalmethode.
- Volg de instructies online samen met de digipass of kaartlezer.
- Klaar! Je krijgt op het scherm een bevestiging van de betaling.
- Nieuw! Vanaf heden kan er ook afgerekend worden met de Bancontact app.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wil je er zeker van zijn dat de bestelde producten ook daadwerkelijk op dit jaar gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt en dat het budget van dit jaar gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay - Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.
Er wordt een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend) - graag gepast betalen of pinnen.